Elegancija koktela, moć vizualnog storytellinga i strast jednog barmena – sve smo to spojili u projektu za Campari Negroni Week. U suradnji s Davorom Kaićem i njegovim signature koktelom „Rose of Istria“ pokazali smo kako Connect Marketplace podiže brendove kroz produkciju koja prenosi priču, emociju i identitet.
Campari Negroni Week i izazov koji inspirira
Campari Negroni Week nije samo natjecanje – to je globalna pozornica na kojoj barmeni iz cijelog svijeta prezentiraju svoje umijeće, kreativnost i strast. Ove godine, Hrvatska je imala snažnog predstavnika – Davora Kaića, iskusnog barmena i nagrađivanog profesionalca, čiji koktel „Rose of Istria“ spaja tradiciju, terroir i suvremenu bartendersku umjetnost. Connect Marketplace bio je zadužen da cijelu priču prenese publici – kroz video produkciju koja prenosi emociju, tehniku i snagu brenda.
Davor Kaić: barmen svjetske klase
Davor je barmen s dugogodišnjim iskustvom i prepoznatljivim autorskim pristupom. Trenutno radi u Marble Steakhouse restoranu, a karijeru je gradio u Hotelu Esplanade (15 godina), Michelin restoranu Noel, San Canzian Hotelu te rovinjskom Monte Muliniju (5★). Završio je European Bartender School (Rim), certificirani je sommelier za maslinova ulja i nositelj WSET 2 za destilate. Godine 2023. osvojio je Badel MasterClass i proglašen najboljim barmenom u Hrvatskoj. Posebnu pažnju posvećuje maslinovu ulju i kavi kao sastavnicama barskog identiteta – što je snažna osnova za priču koju gradimo.
„Rose of Istria“: koktel s identitetom
Rose of Istria je posveta mediteranskoj duši Istre. U središtu je Campari, bezvremenski simbol Negronija, dok je Artisan Gin „fat-washan“ istarskim Bjelica ekstra djevičanskim maslinovim uljem – tekućim zlatom i simbolom lokalne tradicije. Cocchi Vermouth di Torino Rosso infuziran svježim smiljem nosi toplinu obalnih brežuljaka, a fig leaf bitters doziva mirise starih maslinika. Poslužen preko kocke leda u obliku ruže i završen s četiri kapljice Bjelica ulja, koktel utjelovljuje eleganciju, otpornost i okus Mediterana – Negroni nanovo rođen, gdje se Camparijeva ikonična gorčina susreće sa zlatnim srcem Istre.
Recept
3 cl Artisan Gin (fat-wash s Istrian Bjelica EVOO)
3 cl Cocchi Vermouth di Torino Rosso (infuzija svježeg smilja)
3 cl Campari
2 dasha Fig Leaf Bitters
Finish: četiri kapi istarskog Bjelica maslinova ulja na površinu koktela
Kako smo u Connect Marketplaceu ispričali priču kroz produkciju i marketing
Snimali smo na autentičnoj lokaciji – Marble Steakhouse – gdje Davor svakodnevno stvara. Donijeli smo profesionalnu rasvjetu, reflektore u boji, kamere i audio, te postavili vizualni koncept koji ističe teksture (ulje, led, staklo) i ritam pripreme. Dinamiku kadra gradili smo višestrukim ponavljanjima pripreme koktela iz različitih kuteva – od makro detalja kapljice ulja do širokog kadra bara. Istovremeno smo radili na content paketima: hero video, kratki vertikalni isječci (9:16) za Reels/TikTok/Shorts, fotografije za PR i thumbnail vizuale optimizirane za CTR.
Snimanje u Marble Steakhouseu: atmosfera, detalji i „behind the scenes“
Lokacija je nosila priču, a naša produkcija je pojačala atmosferu. Dok je Davor precizno balansirao sastojke, naš tim hvatao je svaki detalj – igru svjetla na čaši, teksturu leda u obliku ruže, pa čak i reakcije degustatorice koja je imala zahtjevan zadatak kušati svaku verziju koktela snimljenu za različite kadrove. Time smo publici donijeli osjećaj da su za šankom, dio trenutka u kojem nastaje novo remek-djelo.
Storytelling kao alat brendiranja
U Connect Marketplaceu vjerujemo da storytelling čini razliku. Video poput ovog ne prenosi samo recept – on gradi percepciju brenda. Campari dobiva novo lice u Hrvatskoj, Davor Kaić dobiva priliku da pokaže svoj identitet i vještinu globalnoj publici, a gledatelji dobivaju iskustvo koje inspirira i angažira. Upravo to je naša misija – povezati brendove, ljude i priče kroz digitalni sadržaj koji nadilazi klasičnu prezentaciju.
Snaga produkcije u službi autentičnosti
Rose of Istria je više od koktela – to je priča o tradiciji, inovaciji i ljudima koji stoje iza brenda. Naša je produkcija osigurala da se ta priča vidi, osjeti i zapamti. Ovaj projekt za Campari Negroni Week pokazao je kako Connect Marketplace kreira sadržaj koji ne samo da prikazuje, nego i povezuje – s jasnim marketinškim planom i rezultatima koji se mogu pratiti.
Želite ovakav projekt i za svoj brend? Javite nam se – spojit ćemo storytelling, vrhunsku produkciju i kampanje koje donose stvarne rezultate.